måndag, oktober 10, 2011

Min nya vardag

Tänk att S redan är 11 dagar. Hon är helt underbar <3 Trots att hon kräks :-) V och N är jättestolta storebröder. N har äntligen kommit förbi sina toaproblem. Så skönt. Det har fungerat i flera dagar nu.

Maken är pappaledig ett tag nu. Barnen gillar att han är hemma. S får vara mer med sin pappa. Och jag får tid med honom med <3

Mina föräldrar åkte hem i torsdags. Det har varit skönt med avlastningen. Nu väntar vi bara på att de ska flytta ner.

Jag pratade med svärmor idag. Tyvärr var det inte så bra med hennes tumörer i bröstet. De kommer att operera bort hela bröstet :-( Usch, jag vill inte att hon ska vara sjuk. Inte världens snällaste och mest underbara människa. Hoppas nu att allt blir bra efter operationen.

Jag är nöjd med mitt liv just nu. Min familj är komplett <3 Det är det här med svärmor som oroar...

Inga kommentarer: