söndag, april 21, 2013

Väntar på avskedet

Jag tycker att det är jobbigt att säga hejdå till honom. Löjligt, det är ju bara några dagar. Fast är väl positivt att man fortfarande känner så efter 17 år tillsammans.

Men denna helgen... Det har varit påfrestande. Han har varit så irriterad. Det har varit nåt hela tiden. Den nya datorn som varit på lagning kom igår. Den blev han sittande med i princip hela dagen. Jag hatar krångliga skit Windows 8. Bara strul. Det gick inte att nämna att det blev mycket dator. Jag som förlorat sömn i flera nätter plus fick det där månatliga eländet har varit lugnare i helgen.

Så har det varit i helgen. Så nu när han åkt kan jag pusta ut. Han kommer inte vara hemma nästa helg. Just nu känns det skönt... Jag har haft tre barn hemma hela dagarna sen i onsdags varav två varit magsjuka. Det var mindre jobbigt än denna helg. Suck...

Inga kommentarer: