fredag, augusti 14, 2015

Lämna mig ifred!

Fattar ni inte att ni bara stressar sönder mig! Redan nu efter knappt en månad har ni sänkt mig totalt genom att från och med denna månad ge mig minsta möjliga ersättning. Jag ska fylla i aktivitetsrapport både på fk:s och af:s hemsida. Jag blir gråtfärdig när jag försöker förstå dem. Jag måste sitta på af och berätta min historia igen.

Pga all stress och kommande utredning av arbetsförmågan har bl a detta hänt
1. Jag har börjat få ont i huvudet och migrän.
2. Darrandet i händerna har ökat.
3. Jag får mer panik och behöver ta mer lugnande.
4. Jag oroar mig mer.
5. Blir jag nerstämd.
6. Minnet har blivit ännu sämre.

Det här ställer bara till det. Efter en halvtimmes möte med handläggaren på af i tisdags var jag så trött att det kändes som om jag blivit drogad. Jag sov bort hela måndagen för att orka med mötet. Jag var helt utslagen hela onsdagen pga mötet.

Jag vet inte hur länge jag orkar. Nu ska jag vänta på att handläggaren på af ska konsulteta arbetsterapeut och sedan höra av sig till mig. Bara det stressar sönder mig.  

Jag ska kämpa efter denna tid med arbetslivsintroduktion fram tills 19/10 för att slippa allt detta . Bara släpp mig!  Snälla åtminstone i tre år...

Inga kommentarer: