onsdag, maj 11, 2011

Värme och lugn inombords

Vad skönt att värmen hittade hit igen. Underbart att slippa alla kläder :-) Önskar jag hade mer ork att vara ute. Har börjat få ont i fogarna. Helt nytt för mig, har bara haft problem med bäckenet tidigare.

Nu är kontraktet klart med flyttfirman. Har fått hem papper. De kommer förmodligen att lossa sakerna 2/7 vilket passar oss alldeles utmärkt :-) Skönt att ha det fixat. Nu är det mesta klart. Bara att vänta...

23-24/6 ska vi till Astrid Lindgrens värld och bo på camping med husvagnen. Det ska bli jättekul :-) Har jag jätteont får maken köra mig i rullstol :-D

Maken var hemma en sväng lördag-tisdag. Igår skulle vi haft allra sista mötet på bup, men ena psykologen var magsjuk. Vi får se när vi kan få en ny tid. Ev. går jag och V själva om maken inte kan åka upp. Imorgon kommer maken igen och är ledig flera dagar. Det är ett lyxigt jobbschema han har. Jobba några dagar och så ledig några. Han kommer att kunna sköta de flesta lämnande/hämtandena. Blir nice i vinter det ;-) Köra barnvagn varje dag i massor av snö. Näää, inte så kul :-)

Idag ska jag bara ta det lugnt. Imorgon ska jag vara mer aktiv. Hämtar V redan två när han avslutat sin friluftsdag på idrottsplatsen. Hoppas han slipper skalbagge som kryper in i örat i år :-( Förra året fick jag hämta honom tidigt för han ville bara hem efter det.

Nu ska jag surfa runt på nätet lite. Smidigt med mini-pc så man kan ligga i soffan. Magen som är rätt stor nu håller datorn på plats och det blir en bra vinkel när jag ligger med benen böjda :o)

Inga kommentarer: