onsdag, april 04, 2012

Varför bloggar jag...

Det har jag frågat mig flera gånger. Jag har inget intressant att berätta. Lever väl ett rätt så vanligt svenssonliv (förutom kanske diagnoserna). Kan inte skriva så där fyndigt och fängslande som många andra. Kan bara skriva som mig själv.

Jag har en lång och tuff resa bakom mig, men jag vill inte skriva ner allt i detalj. Tanken är väl att man ska se framåt. Eller?

Jag har insett med åren att jag är en knepig person. Är nog tuff att leva med. Men är jag intressant? Har alltid känt mig som en grå liten mus. Har aldrig riktigt passat in. Inte ens i blogvärlden känns det som. Så varför bloggar jag? Antagligen för min egen skull för att få ut lite tankar ur huvudet. Intressanta eller inte, men det är mina tankar :-)

Så jag fortsätter väl att blogga :-) Tänkte köra lite temabloggning och börjar med min familj.

Inga kommentarer: