måndag, juni 25, 2012

Piss. Värdelös. Usel.

Just nu känner jag mig värdelös. Är såååå less på mig själv. Ogillar den jag är. Ställer bara till det. Kass och totalt urusel känner jag mig :( Hur mycket jag än försöker blir det bara fel... Jag gör fel saker. Säger fel saker. Så värdelös. Allt känns piss just nu. Less på Legend. Jag är så in i xxxxxxx less på Legend. Imorgon vill jag vakna upp som en annan människa, någon som är normal. Någon som kan få sitt liv att funka mer än ett par ynka dagar. Jag ska inte behöva vila efter att ha varit bortrest. Efter att ha varit social. Det,är tydligen inte normalt. Jag får inte känna som jag gör. Jag har för stor integritet. Tydligen ska jag bara bita ihop och stänga av mina känslor. Jag ska helt enkelt inte vara den jag är. Ja tack, jag vill gärna vara mer än piss värd! Hur gör jag för att nå dit???

Inga kommentarer: