måndag, juni 04, 2012

Vuxenbio!

Jippii! På torsdag ska jag på vuxenbio :-) Vad betyder då det? Är det en skum biograf med barnförbjudna filmer? ;-) Eller helt enkelt att jag ska gå på bio med en annan vuxen :-D Vi ska se en film för vuxna. Ingen dubbad barnfilm som jag oftast ser på bio ;-) Filmen vi valt att se är Men in black 3. Båda resonerade att har man sett de två första måste man se denna med. Och bestämde att det skulle nog vara häftigt att se den i 3 D :-) Ser sååå fram emot att gå på bio med en vuxen. Senast jag gjorde det var förra sommaren. Personen jag ska gå med är min vän som jag träffade irl i fredags. Vi har pratat en hel del på nätet och det känns som att vi redan känner varandra. Det är så kul att ha träffat nån av samma skrot och korn. Vi kan vara knäppa ihop :-D

Inga kommentarer: