söndag, september 02, 2012

Lite nedstämd

Just nu känns det som att det är den ena grejen efter den andra. Jag kämpar med att vara positiv. Har märkt nu senaste veckan att jag varit fumlig. T ex har jag tappat taget om ratten när jag svängt. Igår skruvade jag på S nya lära gå vagn och märkte att jag inte hade någon kraft i händerna. Fick ont och det har inte släppt. Jag har idag ont i händer, armar och nacke. Fortsätter det måste jag kolla upp det. Tror tyvärr att det är stressrelaterat... Känns som att min kropp håller på att lägga av. Efter bara tre veckor. Känns lite svårt att vara positiv...

2 kommentarer:

pop my heart. sa...

Jag kan tipsa om magnesium! Brist orsakar bl.a. fumlighet, restless legs och koncentrationssvårigheter. Om du inte har någon annan medicin som gör att du inte kan/får ta det. Jag ska iaf testa det i höst.

Legend sa...

Tack. Värt att testa :)