måndag, maj 06, 2013

Bit ihop och framåt marsch

Okej. Ännu en morgon då jag inte får upp V på morgonen... Han vägrar äta frukost. Vägrar ta medicin. Men han måste till skolan. Oavsett hur mycket han hatar den där jvla skitskolan. Oron växer. Jag har ögonen på mig. P g a att jag är bipolär och har legat inne på psyket. Fortsätter det så här kommer dem snart bedöma att jag inte fixar min mammaroll. Denna oro fanns hos dem redan när jag blev inlagd, men det blev som tur var ingen utredning.

Så vad gör jag? När jag känner ångesten komma krypande pga dessa hopplösa morgnar. Oron växer. Nummer ett: Ring INTE till maken i skolan. Hitta nån annan som du kan prata med förutom kontaktpersonen varannan vecka. Men du, faktum kvarstår... Jag har inte valt detta själv!!! Men jag antar väl att det bara är att bita ihop och fortsätta marschera framåt... Eller öka på med ännu en medicin. Tre olika per dag är kanske inte nog. Kanske nåt lugnande också. Som jag kan få en massa skitbiverkningar av! Walk a mile in my shoes... 

Inga kommentarer: