onsdag, maj 06, 2015

Ännu mer panik!

S fick hög feber vid elvatiden igårkväll. Jag har tyckt i två dagar att hon nog är på väg att få feber. Kollade tempen både i tisdags och igår på morgonen. På kvällen hade hon 38,8 graders feber. Maken ska försöka ordna med jobbat så att han kan följa med till läkaren imorgon. Problemet är att han håller i utbildning och måste hitta någon som kan ta över. Jag hoppas verkligen att han kan vara med. Annars överväger jag att ta med svärmor. Men då måste jag berätta varför vi ska dit... Usch. Jag önskar att allt det här bara försvann :( Min ena dvärghamster dog igår, men jag kan inte sörja den nu. Det känns så fjuttigt just nu. Om allt är bra med S sörjer jag hamstern sen. Hoppas febern har gått ner och att S är piggare igen. Och snälla, inga nya blåmärken under natten. Snälla snälla snälla...

Inga kommentarer: