tisdag, februari 08, 2011

Pärla utan glans

Japp, så känner jag för bilen just nu. Underkänd pga oljeläckage. Fixades ju i maj! Behöver inte besiktigas om. Lämnar bilskrället till verkstad nästa onsdag. Hoppas de hittar felet och fixar det permanent! Blir inte samma mekaniker.

Ångrar att jag läste text-tv nyheterna idag. Sexårig flicka ihjälklämd i sjukhussäng! Femåring kvarglömd sovande i snön på förskola i flera timmar! Fyraåring rymt hem från förskola och ingen märkte det! Oroande... Blir inga fler nyheter för min del idag.

Sovit dåligt, jobbig dröm. Maken tar V till bup idag. Inget samtal för min del. Kontaktpersonen är sjuk. Passade bra då jag inte hade orkat gå.

Kanondag med V igår som var ledig från skolan. Vi såg Trassel på bio. En mysig dag utan konflikter <3

Inga kommentarer: