torsdag, februari 17, 2011

Väntan på besked

Väntar besked om bilen idag. De ringde igår. Om det hjälpte med det som de fixade igår stannar notan på 5000. Om det är något mer blir det dyrare. Sura pengar... Men så är det med bilar. Bara att gilla läget.

Svärföräldrarna har gjort V överlycklig. Han följer med dem hem när de kommer och firar honom nästa helg. Han ska vara hos dem på sportlovet v.9. Världens underbaraste svärisar som alltid ställer upp <3 Önskar mina föräldrar var likadana. Bara att få hit dem nästa helg är en dragkamp. Jag har sagt till mamma att jag åker och hämtar dem om pappa inte vill köra. V blir jättebesviken om de inte kommer. De var inte och firade honom förra året p g a vädret. Lättare med N som fyller år i juni. Inget vinterväglag ;-) Om vi ska ha fler barn måste vi planera så att födelsedagen inte blir på vintern :-D

Längtar efter att få flytta ner till småland. Olidligt att inte veta när det blir. Vill vara nära våra familjer. Har helt klart börjat ta avstånd från min vardag här. Blir tufft att flytta. Min grej är en clean brake. Snabb flytt och börja om. Men jag kommer att ha kvar vänner här som jag inte släpper. Det känns tuffast med flytten att lämna dem...

Inga kommentarer: