söndag, februari 27, 2011

Det rör på sig!

I fredags fick maken veta att han fått jobbet han var på intervju för i tisdags! Han börjar om en månad. Jag och kidsen blir kvar här uppe tills V gått ut ettan. Blir till att vara ensam en hel del. Ska se om jag kan få mamma att komma hit lite.

Maken mailade till mäklaren igår. Nu sätts försälgningen igång. Det känns overkligt att vi snart flyttar.

Det var härligt att träffa våra föräldrar i helgen. Total omställning att träffa svärfar. Han var sig lik, men trött och stundtals ledsen. Det gör mig så ont att han blivit deprimerad... Verkligen inget man önskar någon ska genomlida. Kände så starkt att vi behövs där nere. Svärmor har det jättetufft. Ingen egentid alls. Svärfar vill ha henne hos sig hela tiden. Han sov jättemycket i helgen, men både smörgåstårta och tårta smakade. Han åt massor :-) Vi pratade mycket. Han förstår nu hur jag mår när jag har en depression. Hur trött man är.

V åkte med svärföräldrarna igår. Han såg verkligen fram emot det :-) N är fortfarande hostig så han får vara hemma idag med. Vi ska bara ta det lugnt. Är trött efter helgen. La mig och vilade direkt när de hade åkt. Men det var en mysig helg. Och snart bor vi nära varandra <3

Inga kommentarer: