söndag, augusti 14, 2011

Ekonomisk smålänning

Jag har surfat runt efter amningskläder på nätet, men hittade inget intressant då jag inte tänker lägga ner en förmögenhet på dem. Efter ett tag kom jag fram till att jag inte behöver annat än amningslinnen, så kan jag använda mina vanliga kläder ovanpå :-) När jag sökt efter billiga amningslinnen i rätt storlek kom jag fram till att det räcker med mina vanliga linnen. Så jag skippar amningskläder. Ska bara använda amnings-BH :-) Jag är så otroligt ekonomisk ibland :-D Men så är jag ju smålänning ;-)

Idag är det sticka sig i fingret dag igen. Skulle varit igår, men jag sov till 12! Vi var på Visingsö i fredags och nu märker jag hur mycket mer ansträngande allt är. Hittills har jag haft bra värden. Imorgon ska jag ringa in denna veckas värden. Jag klarar inte att gå så långt längre. Ville gå en liten skogspromenad med R igår och den sträcka som skulle tagit fem minuter att gå tog minst 20 minuter! Så jag kom inte ens fram till stigen som ledde in i skogen, utan fick vända hem igen. Funderar på att skaffa kryckor, men jag har verkligen ingen lust... :-b

Inga kommentarer: