lördag, augusti 20, 2011

Ska jag säga nåt?

I torsdags kom kläderna som jag beställde till V i söndags. Olidlig väntan tyckte han :-) Nu har han äntligen en skinnjacka. Som han väntat på det :-D Han fick även två nya skjortor. Och en vinterjacka som ser ut som en äldre modell av militärrock. Han blev eld och lågor över den. Nu är frågan om jag ska berätta att det visst är en jacka för tjejer ;-) Framkom inte alls på hemsidan och ser då inte alls ut som en tjejjacka. Står dock girls på etiketten :-) Funderar på att skriva Vs namn över och hålla tyst ;-) Han är ju så glad över den. Allt var på rea så det kostade bara 500 kr. Me like :-) Hittade dock ingen vinterjacka till mig själv. Behöver en ny då jag kastade min gamla vid flytten :-) Var på tiden då jag köpte den 2006 när jag väntade N ;-)

Inga kommentarer: