fredag, augusti 26, 2011

Framförhållning

Nu har jag haft rejält med framförhållning. Hittade en kanonbra sida på nätet igår med alla de slags leksaker, så jag la in en beställning på julklappar till barnen :-D Till och med liten fick två klappar ;-) Det var jättebra priser och smidigt att handla. Det fanns mycket saker som passar V som är så finurlig och gillar konstruktionslekar typ Lego och experiment. Fanns massor av kul till N också. Han har ju lite andra intressen, så det blev bl a en brödrost som drivs med batterier :-) Beställde även två par amnings-bh då de bara kostade 39 kr/st :-)

Hittade även på en annan sida ett jättebra erbjudande på babyskydd till bilen, så jag beställde en sån med. Ett känt märke så det är bra kvalitet :-) Det är en sådan smidig som man knäpper fast i en bas som sitter fast i bilen, så slipper man krångla med bilbältet varje gång man ska ha ut babyskyddet ur bilen :-) Och så är den snyggt ljusblå med :-) Barnaffären här i stan har så man kan hyra, men inte den varianten med bas och efter två bebisar som man haft i babyskydd i nio månader har jag ingen lust att krångla med bilbältet längre :-b Bara knäppa loss och lyfta ut :-) Och så får jag ju tillbaka en del av pengarna när jag säljer den sen ;-)

Hittade även joggingbyxor till barnen. V kommer att bli eld och lågor över ett par som är svarta med vita revärer. Han älskar byxor med revärer. De påminner om militärbyxor :-)

Jag hittade även en ny sida med jättebilliga barnkläder så jag la in en beställning på storlek 70-74 till bebisen. Bra med unisexkläderna så man kan köpa med framförhållning fast man inte vet könet på bebisen ;-) Jag älskar att handla billigt och det är så kul att se hur mycket man fått för pengarna när man går igenom varorna :-) Och när jag tänker på hur mycket pengar jag sparar kontra handla allt i affärer ler jag lyckligt :-) Smålänning ända ut i fingertopparna ;-)

Idag har jag äntligen flyttat över alla bilder från juni-augusti från gamla mobilen samt digitalkameran. Det blev närmare 700 bilder! Och jag har sorterat in allt snyggt och prydligt i datorn. Nu ska jag bara sätta mig och framkalla lite vanliga foton av en del av bilderna att ha i fotoalbum, så behöver man inte sitta framför datorn och visa bilder för folk :-)

Det är härligt väder. Jättevarmt ute. Imorgon ska vi på utflykt så det är toppen att det ska bli varmt och soligt :-)

Inga kommentarer: