torsdag, december 08, 2011

Hoppas du halkar på isen!

Och bryter benet! Du vuxna människa som gick in på min gård och tog min sons snowracer. Du är ett ynkligt kräk! Det är så lågt gjort. Jag ser på avtrycken i snön att du hoppat över staketet. Fattar du inte att det är fel?! Du stal från mitt barn. Han tar det personligt och det skapar otrygghet. Om du stal den till ditt/dina barn önskar jag dem inget ont. Däremot om du åker med den så hoppas jag att du bryter benet eller nåt! Och hoppas du har vett att ta på barnen hjälmar...

Jag blir så arg för det är så fult gjort. Vad har dina föräldrar missat i sin uppfostran. Har du inget samvete? Hört talas om rätt och fel? Så otroligt lågt att stjäla från ett barn...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jäkla dåligt gjort alltså att vuxna stjäl från barn! :-(