tisdag, december 20, 2011

Var är nödbromsen??!

Tiden går för fort! Fyra dagar kvar till jul. Jag fattar det inte. S blir tre månader nästa torsdag och ska få sin första spruta. Tiden springer iväg!

Det känns som att det här året precis började. Att vi precis firade jul. Nu är det åter dags att se tillbaka på året som varit. Hmm, skrev jag inte precis ett sånt inlägg för 2010...

Det har varit ett år av nerver med försäljning av lägenhet och köp av ny. Väntan på bebis. En bra graviditet och en underbar dotter som belöning :-) Jag trivs bra hemma i småland, men saknar samhället vi bodde i innan. Saknar personer därifrån.

Nästa år ska jag ta tag i den sociala delen. Då ska jag och S ut och träffa andra. Föräldraledigheten med V gav mig en vän för livet <3 Föräldraledigheten med N gav mig en person som jag kan lita på, en vän. Målet är detsamma med denna föräldraledighet.

Jag måste komma igång med kyrkan med. 2012 ska bli ett socialt år för mig. Målet är att klara mig undan deppighet. Tredje gången gillt. Och jag ska INTE oroa mig för framtiden. Jag kommer att vara föräldraledig hela nästa år så jag ska försöka bara att koppla av och njuta :-) 2011 var ju året som det inte längre stod Sjukpenning i utbetalningen från fkassan :-)

Inga kommentarer: