måndag, mars 26, 2012

Det är bättre nu

Jag hade en svacka, men det är bättre nu :-) Försöker tänka positivt. Anticimex kommer och sprutar på onsdag igen. Så får vi se vad kräken (läs silverfiskarna) säger.

På fredag åker jag och barnen till mina föräldrar. På lördag hälsar vi på hos grannarna där vi bodde förut. Vi är där bara över dagen. Blir så intensivt att vara själv med barnen om man ska stanna längre. Jag åker och hälsar på S gudmor ensam eller med bara S längre fram. Lugnare så :-D

Vi kommer hem nästa torsdag igen, så får vi helgen tillsammans med maken innan påsklovet är slut. Ska bli skönt att åka iväg en vecka. Jag och S var hos mina bröder förrförra helgen. Det var välbehövligt :-)

Vi tar inte med några djur. Skönt. Jag är just nu rätt passiv djurägare. Trött på all päls överallt. Det blir inga fler djur efter dessa. R fyllde åtta för två veckor sedan. Jag kan inte fatta att vi känt varandra så länge. R är världens bästa hund. Därför slutar hunderiet med honom. Jag känner på nåt sätt att jag är färdig med djurägardelen i mitt liv. Intresset att träna hund är borta. Känns inte ens som jag när jag minns tillbaka på hur jag var. Tror inte det kommer tillbaka.

Inga kommentarer: