onsdag, juli 15, 2015

Pengar

som vanligt årligt återkommande ska jag slänga ut pengar på bilreparation. Jag och bilar går bara inte ihop... Dem tror att dem vet vad det är och har gett cirka pris på det hela. Med min "tur" lär det bli det dubbla... Sitter här utanför Mekomomen och väntar på att få lämna in skitbilen.

Imorgon måste jag till veterinären med R för att han har knölar som måste kollas upp. Där drar det snabbt iväg med pengar... Avgift för undersökning, ev biopsi och bla bla bla. I värsta fall får jag även ett tungt besked. Skit. Är inte redo...

Jag kan inte 100 % säga att jag kommer att ha tillräckligt med pengar på kontot hos veterinären. Finns inte så mycket kvar på sparkontot efter bilreparationen. Jag hatar det här. Hade räckt med veterinärkostnaden. Skitbil. Tack för detta. Skit i att du gick igenom besiktningen utan anmärkningar. Less och ångest på g. Måste ta bussen hem. Eller rättare sagt två bussar. Tur att jag har Quetiapin med mig i handväskan.

Inga kommentarer: