söndag, januari 17, 2010

Influensa

Jag klarade mig hyffsat länge, men i torsdags fick jag influensa. Mötena gick bra i torsdags. Vi har pratat ut. Förtroendet är i stort uppbyggt. Nu kan vi gå vidare. Möte imorgon igen. Barnen ska vara hos grannarna efter dagis/skola. Kvällsmöte på onsdag, grannarna hjälper till då med.

Idag vilar jag hemma. Resten av familjen är på Vs klassträff med pulkaåkning och grillning. Själv hade jag tänkt gå till kyrkan. Missade streetmission i fredags. Besviken... Igår tog jag medicin för att orka se Alvin och gänget 2 på närbion med V, som jag lovat. Straffar sig idag.

Imorgon när jag lämnat barnen ska jag vila för att orka iväg på em. Ser inte precis fram emot mötet. Det är den personen som jag inte riktigt litar på. Skönt att ha maken som stöd. På tisdag psykologen. Ska bli skönt att komma igång med terapin. Ha någon som saktar ner mig när jag vill gasa iväg i 100 knyck.

Inga kommentarer: