tisdag, september 14, 2010

Too much information! Simply just TOO MUCH anything!

Inte mer nu! *sliter mitt hår* Det är så mycket info, möten och nytt nu på höstterminen. Mobilen är full med alarmpåminnelser om allt möjligt. Tar det aldrig slut!? Och så är jag sjuk också... Det där jobbiga streptokock-liknande som dyker upp vår och höst. Plus influensa. Skyller på svärfar som var krasslig när de var här. Är så trött i kroppen. Ont i leder, muskler, lymfkörtlar och allt. Orkar inget. Tar bilen till skolan när jag lämnar/hämtar V. Har dåligt samvete för R. Inte mycket av prima hundliv för honom. Funderar stundtals på att överlåta honom till föräldrarna. Men orkar inte med ännu en hund. Visserligen skulle han ju stanna i familjen... Men nej, det blir väl bättre. Antar att det bara är sjuklinggnäll.

Och den där grejen som ska förhindra att magen blir stor i nio månader funderar jag fortfarande på att ta ut. Hormonrubbning som drar ut på tiden. Men VAD ska jag ha istället? Min kropp gör ju som den vill. Vill inte låta sig styras. Fast varför skulle kroppen vara annorlunda än psyket...

På plussidan då? Vs medicin funkar kanonbra! Han är ett helt annat barn nu. Svärfar kommenterade detta minst en gång per dag. Det är såååå skönt. Ett STORT plus mitt i allt hostande, snörvlande och värkande. Och Ns trotsande

Inga kommentarer: