onsdag, september 29, 2010

Hello! and Goodbye!

Hello! till frikortet som började gälla igår! :-) Inga läkarkostnader på ett tag. Jippiii!

Goodbye till lilla studielånet (annuitetslånet) som jag betalade av idag :-) Det är inte så mycket kvar av det stora heller. Borde var avbetalt inom två år.

Det är dags att binda om räntan till ena bolånet. Har bokat tid hos min personliga bankman för rådgivning. Det gäller att välja rätt. Räntorna är på väg uppåt, men jag hoppas vi hinner få lägre ränta. Inte för att nuvarande är hög, men alltid roligt att betala mindre :-)

Jag har gjort en ansökan om att lägga ihop lånen. Gäller att bostaden har tillräckligt högt värde. Det verkar som att priserna är på väg upp. Såg en tvåa här i föreningen som hade hyffsad utgångspris. Vore kul att betala mindre i lån varje månad.

Har pratat med min AF-handläggare idag. Jag fortsätter jobba 10 h/vecka ett tag till. Känns lagom. Jag har till mitten av juni på mig att bli arbetsklar. Då blir jag utförsäkrad. Känns långt dit, men tiden går fort...

Imorgon ska jag gå till läkaren för att få sjukskrivningen förlängd. Och det kommer inte att kosta mig ett öre ;-)

Inga kommentarer: