onsdag, september 01, 2010

Och jag saknar dig ibland

Ibland kommer saknaden tillbaka... Just nu värker det i mitt hjärta, så mycket saknar jag den svartvita stollan :-( Det var ett hårt slag att behöva lämna tillbaka henne förra sommaren. Jag vet att det var rätt beslut. Hon har det bra hos uppfödarna. Jag får ju följa henne och snart även träffa henne :-) Men ibland saknar jag dig jättemycket lillgumman... Och även den svarta lilla tjejen som jag inte ens vet om hon lever längre. Men jag har många mysiga, härliga minnen med henne. Och den svartvita killen kan jag följa på fejan :-) Om bara någon hade fattat att jag hade typ 2 innan jag hann skaffa alla hundar... Det är en del av den ogenomtänkta impulsiviteten. Rs uppfödare har två tikvalpar som ska ut på foder. Självklart är typ 2 där och vill att jag ska ta en av valparna. Men NEJ! Inget mer sånt >:-(

Första september. Nu är det höst. Börjar så smått acceptera det. Ser fram emot alla fina höstfärger. Nästa etapper nu är min födelsedag (som bara är kul att fira för att pojkarna fixar det mysigt *älskar*). Sen är det julen. V har inte börjat prata om den än :-) Annars brukar han börja planera önskelistan på sommaren :o) I år borde han inte tro på tomten längre, men det gör han än så länge :-)

Samtal om skolstarten med V samt hans ena lärare. N som är hemma idag får följa med. Maken är inte med. Igår var han hemma med snörvliga Noel så att jag kunde åka till BUP med V. Jag åt sushi på restaurangen som ligger i samma byggnad *tummen upp* medan jag väntade på V :-) Alltid lika gott.

Inga kommentarer: