onsdag, juli 22, 2009

Hemma igen

Vad det var skönt med lite semester och att få vara själv hos brorsorna. Träffade barndomsvänner, gick härliga promenader med R och bara slappade. Umgicks så klart med brorsorna med ;-) Provade på att träna lite agility med R, men upptäckte att jag glömt jättemycket! Får nog plugga på lite innan nästa träning. Älva har börjat träna spårning och ska även köra rapport. Hon stortrivs, lillgumman. Har vant mig vid att bara ha en hund och har ju lånehunden här hemma ibland. Just nu är hon hos oss och ska vara hela veckan då hennes familj är på semester.

Jag känner mig piggare nu och orkar mer. Full rulle med barnen på dagarna. På lördag blir det heldag i stan med en god vän. Vi ska se nya Harry Potter-filmen :-) På söndag ska jag och V på bio. Han har väntat länge på att få gå på bio med mig :-)

Nu ska jag börja fundera ut lunchen. Vi sov länge idag, så det blir senare lunch.

Inga kommentarer: