fredag, oktober 02, 2009

Hösten har kommit

Det har verkligen gått fort nu från sommar till höst. Temperaturen sjunker snabbt. Idag var det -3 ute! Så det var vantar, mössa, överdragsbyxor och tjockare jacka till barnen. Själv hade jag överdragsbyxor, vantar och pannband. Jaha, nu är kylan på väg. Först hade jag svårt att acceptera att sommaren var slut, men nu har jag kommit över det. Börjar faktiskt se fram emot att det ska bli kallare och komma snö :-) Ett stort plus med kyla och ingen regn är att R inte är smutsig när vi kommer in :-D

Igår var jag äntligen iväg på hemgrupp. Det är så härligt att träffa andra som tror på samma sak som jag gör. Min man tror inte på Gud. Därför är det skönt att få träffa andra troende. En rolig sak från hemgruppen är att när jag pratade om maken och sa hans namn så var det en tjej som reagerade. "Jag har trott att din man heter R" :-D Det blev gapflabb när jag sa att det är hunden som heter så, men att jag ofta när jag pratar om min man av någon lustig anledning kallar honom just R :-)

Idag är det bara ta det lugnt som gäller. Morgonen var lugn, men igår var det turbulens. När jag vet mer ska jag gå närmare inpå vad det är som sker.

Inga kommentarer: