torsdag, oktober 22, 2009

Stabilitet

"Stabilitet är något som bara kommer på ett kort besök, men som aldrig slår sig ner och stannar kvar"
Gloria

Då har man fått lite läxor. Min handläggare på AF vill att jag ska tänka ut fem områden som jag skulle vilja prova på att arbetsträna med tills torsdag då vi ska träffas igen. Psykologen gav mig en massa tester/papper att fylla i bl a skriva min egen berättelse om mitt liv/sjukdom. Känns spännande men även tufft med läxorna.

Mötet i måndags gick jättebra. Känns lite overkligt att allt verkar gå smidigt och att de lyssnar på mig/att det går i min takt. Lugnade nerverna med sushi innan mötet :-) Jag var bra trött på kvällen. Gick och la mig när maken kom hem.

Var även hos läkaren i måndags, fick sjukskrivningen förlängd. Hon tyckte det är otroligt att det tagit så lång tid att ge mig rätt diagnos.

En positiv sak är att jag nu har frikort till slutet av maj. Ska boka tid hos min husläkare om min ständiga trötthet. Är krasslig igen. Maken är trött på att jag jämt är sjuk. (det är jag med)

Inga kommentarer: