onsdag, april 21, 2010

Inte som planerat

Igår kväll efter härlig långpromenad med R och god vän tog jag det lugnt. Nattade V. Maken sov i soffan. Jag tog mini pcn och la mig i sängen för att se sista avsnittet av Ugly Betty. Vet inte riktigt vad jag tyckte om slutet... Tittade på en film efter UB. Huvudvärken och illamåendet kom krypande. Kändes som magsjuka på gång, men tack och lov inte... Hade svårt att somna.

Blev ingen öppen kyrka idag :-( Har bara tagit det lugnt. Skulle vara skönt med en sjukdag då jag slapp gå upp tidigt samt lämna/hämta barnen. Men det är som det är... Maken struntar i sitt möte ikväll för att ta hand om barnen. Skönt.

V får sitt sista chanskort idag. Bygga modell som maken köpt :-) Idag fick han full pott stjärnor i skolan. Han hade en bra dag :-)

Regnigt ute så jag har inte behövt ha dåligt samvete för Rs skull idag ;-) Maken rastar honom sen. Jag hoppas på att må bra imorgon.

Inga kommentarer: