måndag, april 26, 2010

Trötthet och segerrus

Jag blir inte klok på denna trötthet som följt mig i evigheter. Jag sover som jag ska, men blir ändå inte piggare. Trodde solen och våren skulle få den att försvinna, men nix. Idag tar jag bara en lugn vila upp efter helgen dag. Imorgon ska jag ta kontakt med läkare och kolla upp det här. Orkar ju inget. Känns som att leva i ett töcken hela tiden. Är säkert stressrelaterat. Imorgon ska jag ta itu med f-kassan och allt vad det är. Idag måste jag vila då jag är själv med barnen ikväll.

Ja och så vann då HV71 SM guld i lördags :-) Vi är så glada och nöjda smålänningar som vi är :-) HV blå är dem bästa! Så himla dåligt av DIF-fansen att bua när HV fick segerpokalen :-( Är det inte vuxna människor vi pratar om? Vad sägs om good sportmanship ;-) Och så löjligt att stänga ute HV-klacken. Men det spelade ingen roll. HV var bäst ändå :-) Och klacken hejade på hemmaplan så att det hördes hela vägen till Hovet ;-)

Fint väder ute. Önskar att jag hade energi att påta i trädgården...

Inga kommentarer: