fredag, april 16, 2010

No more Scrubs :-(

Jag följde Scrubs från början till slut. Den gav mig många härliga skratt, men också mycket tänkvärt och tårar. Vad fick man för det då? Ett helkasst slut på en kanonserie :-/ Dem skulle lagt ner den efter säsong 8. Hade varit det perfekta slutet. Så många karaktärer försvann. Säsong 9 var som en helt ny serie. Nä, dem skulle ha slutat medan dem var på topp. Finns egentligen inga kanonserier jag följer just nu. Ska självklart se allra sista avsnittet av Ugly Betty bara för att se hur den slutar :-) Saknar en ny kanonserie att följa. Några förslag? :-)

N är hemma sjuk igen. Lite medtagen så det är inte fullt ös medvetslös :-D Han hann vara tre dagar på dagis denna vecka. Envis hosta han har. Den försvinner ju aldrig... Och ingen annan har insjuknat här hemma. Rätt ovanligt. Speciellt att jag klarat mig :-) Håller mig definitivt friskare när jag inte jobbar på förskola :-)

Inga kommentarer: