fredag, april 23, 2010

Så sorgligt...

Vissa människor som man träffar blir man jätteförtjust i direkt och önskar dem allt gott i livet. Man blir ledsen när de har det jobbigt. Igår av en slump fick jag reda på att en av dessa människor som jag fattade tycke för direkt dog i cancer för över ett år sedan. Och jag kan inte fatta att jag missat det... Jag har inte rört mig mycket i hundkretsar sedan 2008 och det var där jag träffade denna underbara kvinna. Jag ville absolut att hon skulle ha ett långt liv. Det gör mig så ont att tänka på hennes familj. Och jag blir så ledsen för att jag inte visste. Hade velat säga uppmuntrande ord, finnas där. Tacka henne för all hjälp. Det har straffat sig att inte ha koll på vad som sker. Hoppas så på att få min ork och engegemang tillbaka snart. Vila i frid du underbara människa. Du fattas denna värld. En stjärna slocknade när du dog... Tack för allt. Du är en av de få som R tog till sitt hjärta direkt.

Inga kommentarer: