söndag, juni 27, 2010

Tonåring igen eller?

Sista delen av min sömn drömde jag en sån underbar dröm. Hihihi, känner mig som askungen :-) "Nä nä, det kan jag inte tala om. För om jag gör det, slår drömmen inte in" eller nåt sånt sa hon väl. Fast till skillnad från henne tänker jag tala om det :-) För det här är en dröm som inte kommer att bli verklighet. För det här hände mitt alter ego eller nåt. För jag såg det som hände ur mitt perspektiv, men det var inte jag. Vad var det då som var så speciellt med drömmen. Jo, i drömmen såg jag den perfekta killen. Det var ett påhitt av min hjärna. Jag vet att det inte är någon kändis, utan helt och hållet påhittad av mig i min dröm. Han var mellanblond, blå ögon hade han, med en underbar röst och ett leende som kan smälta is :-) Han var så perfekt. Åh, vad mitt alter ego smälte i drömmen. Som en snögubbe på våren :-D En annan kille som var med i denna dröm var han som spelade Kevin i serien "Sjunde himlen" :-D Det fanns en sådan där sliskigt snygg kille i drömmen som alla tjejer faller som en kägla för, men mitt alterego hade bara ögon för den mellanblonda killen :-) Kärlek vid första ögonkastet.

Så killen i min dröm är någon som jag aldrig kommer att se i verkligheten, men jag minns i mitt huvud hur han såg ut. Han var inte snygg, inte söt, inte ens gullig. Han var perfekt :-D Och han kom fram till mitt alter ego i drömmen. Jag vet inte vad han hette. Tror aldrig han sa sitt namn. Men mitt alter ego stod t o m och höll honom i handen! Han t o m tryckte min alter egos hand. Jag vaknade mitt i drömmen av N som sa: på nedervåningen: "Mamma har bajsat" :-D Åh, vad jag hade velat fortsätta denna dröm. Vem vet om jag kanske drömmer om honom en annan gång ;-) Den perfekta killen :-D

Kärlek vid första ögonkastet fick jag i verkligheten med min man. Jag hade bara ögon för honom :-) Och han ser bra ut. Har funnits en del tjejer under de 14 åren som vi varit tillsammans som varit avundsjuka på mig. T o m försökt ta honom ifrån mig. Men min man har bara ögon för mig :-) Precis som den perfekta killen i drömmen hade för mitt alter ego :-)

Jag vaknade faktiskt med känslan att jag höll någon i handen. Höll t o m handen som om jag höll i någons hand :-D

Du som känner mig i verkligheten. Shhhh. Inte ett knyst till maken om denna dröm ;-)

Inga kommentarer: