torsdag, juni 24, 2010

Yes yes yes!

Jaaa, jag får börja arbetsträna i min kyrka. Sååå underbart :-) Börjar redan 30/6. Kommer att arbetsträna onsdagar 6 timmar och fredagar 4 timmar. Ska köra med 10 timmar/vecka i ca sex veckor. Sedan får vi se om det går att öka på en timme eller två. Jag är så glad nu. Kommer att ha ledigt vecka 30 och 31, då jag ska iväg på husvagnssemester med familjen. Det passade bra för då ligger aktiviteten nere i kyrkan. De är iväg på konferens. Jag ser fram emot att börja nästa vecka :-)Kidsen och maken är lediga vecka 29 och 32 med. Då är dem på hemmaplan och jag har ju ledigt tre dagar per vecka, så då kan vi göra småutflykter :-)

Ser fram emot fortsättningen av den här sommaren :-) Och imorgon en härlig solig midsommarafton med goda vänner :-)

Trevlig midsommar!

Inga kommentarer: