onsdag, juni 02, 2010

I am what I am

but that doesn't mean that I want to be... Trött alltså. Trött, trött och hela tiden trött. Det togs sex rör blod på mig igår. Läkaren svarar skriftligt. Förbereder mig på att det sitter i huvudet. Det är inte kul. Hur behandlar man det... Jag gör det jag orkar. På måndag ska mina möjligheter på återgång till arbete diskuteras. Vad sägs om att lyfta bort den här trötthetsslöjan till att börja med...

Ett möte (som jag hade glömt)på Vs skola om V imorgon. Maken är inte med. Rätt van vid att få sköta allt själv. En fråga bara. Hade det varit lika självklart att jag skött allt, haft koll på allt om jag också jobbat heltid? Jag bara undrar...

Egentid med V innan BUP idag. Fikastund med cola och bulle. När vi hämtat N gick vi till bibblan. Sedan åt vi på pizzeria. En till cola för mig. Hmm, börjar ana ett koffeinmönster... Mycket egentid med kidsen som vanligt.

Nu en liten stund i soffan innan läggdags.

Inga kommentarer: