måndag, maj 31, 2010

Det rör på sig!

Ok, nu börjar bollen komma i rullning. Läkarbesöket idag var inte mer än att jag ska ta prover på fastande mage imorgon bitti. En fråga. Varför sa inte läkaren detta när jag ringde i fredags? Hoppas nu att proverna ger något. Är trött på detta simmande i sirap... Föräldrarna åkte hem igår och då kom tröttheten. Maken och barnen fick åka på utflykt utan mig. Vilade hela dagen.

Telefonsamtalet om arbetsträningen blev istället brev om möte på måndag med F-kassan och AF. Äntligen! Känner mig redo att börja jobba 10 h/vecka.

I fredags ringde överläkaren på BUP (äntligen). Vi har möte med henne 10/6. Hoppas verkligen att maken kan vara med...

Jag har rätt mycket denna vecka. Provtagning imorgon. Sommarfest för Vs klass där jag är med och arrangerar imorgon kväll. Onsdag BUP-besök för V. Torsdag kväll hemgruppsavslutning. Söndag söndagsskola följt av nationaldagsfirande. Vädret ska bli fint. Skönt.

Nästa vecka blir det ännu mer. Förutom AF/F-kassemöte är det ögonläkaren med V (tisdag), två BUP-besök (onsdag & torsdag), skolavslutning för V (fredag) samt N fyller tre år (torsdag) och blir firad av släkten på lördagen. Utöver detta blir det rätt hektiskt måndag-fredag, men jättekul och definitivt något jag aldrig gjort förut :-) Lär vara helt slut veckan därefter :-D

Inga kommentarer: