fredag, maj 07, 2010

Skönt att inte vara ensam

Promenaden med vännen blev inte av då hon helt hade glömt bort. Var i skogen och gick med hunden när jag messade :-D Skönt att inte vara ensam med att ha dåligt minne ;-) Vi gör ett nytt försök nästa vecka. Nu vet jag varför det inte blev. Strax efter bestämd tid och jag kommit hem, ringde en vän som gjorde magsäcksoperation igår och ville prata. Jag hade bara lite kvar på batteriet, så den hade lagt av under samtalet ute plus att det inte är nån höjdar täckning i skogen ;-)

Jag skulle vara smart idag, skulle lägga en påse med kläder i insamlingscontainern. Bar med mig påsen till Vs skola och tillbaka för att inte glömma den en tredje dag :-), bara för att upptäcka att det var helt fullt!

Ser verkligen fram emot street mission ikväll.

Inga kommentarer: