tisdag, maj 11, 2010

Rulltrappa + f-kassa = farligt

Man ska INTE ta rulltrappan om man ska till f-kassan. På väg därifrån tog jag tag i det svarta räcket (eller vad det kallas) på rulltrappan och fick en jättestöt genom höger ringfinger! Armen domnade bort och det värker fortfarande i den. Självklart gick jag till informationen och berättade. Brydde mig inte om nån kompensation. Ville bara att de skulle stänga av rulltrappan. Otäckt värre och jag hade V med mig. Tack och lov att det inte var värre...

I övrigt så är V hemma med hosta. Vi har hämtat bilen på verkstan och varit på efterkontroll på bilprovningen. Lyxigt med en fungerande bil :-) Innan f-kassan var vi på tippen. Kunde ju göra det nu när man har bil igen.

Imorgon är det hemgrupp och jag ska hålla i det :-) På torsdag ska jag ensam köra R till mina föräldrar. V frågade igår var djuren ska vara i helgen och då slog det mig att jag glömt kolla om R! Mina föräldrar ska nog ha kvar R tills N ska firas nästa månad. Är nog att man får bränna bensinpengar dit i 25 mil...

Inga kommentarer: