fredag, maj 07, 2010

Först jättebra och sedan dåligt...

Allt var bra igår. Lugn morgon. Lekte i sandlådan med N innan dagis. Köpte och planterade blommor under dagen. Gick bra vid hämtning av N.

Och sedan på kvällen fick V totalt utbrott. Han hotade med att ge mig stryk och kallade mig idiot :-( Han ska till BUP på samtal idag. Tänker säga till dem att det bara blir värre.

Pratade med handläggaren på f-kassan igår. Har en ny handläggare som kommer att ta kontakt med mig. Frågan är bara när...

Väntar på besked om bilen som är på verkstad. Kommer att kosta några tusenlappar :-/

Vaknade redan innan halvfem idag och har sovit dåligt. Hoppas på en lugn dag idag... Den börjar för mig och R, när jag lämnat barnen, med en trevlig promenad med en god vän och hennes hund :-)

Inga kommentarer: