onsdag, juli 21, 2010

"Oh Sonny boy, the pipes, the pipes are calling"

Rören har fått eget liv. De bankar och har sig. Låter som om någon skakar dem. Trodde först det var grannarna, men det är rören. Sånt retar gallfeber på mig...

En annan sak som retar mig är att vattenutkastaren inte funkar så jag måste släpa vattenkanna från duschen i flera omgångar. Nåja, får väl iallafall starkare armmuskler. Grannarna som duschar sina trädgårdar med vattenslang får avundsjuka blickar från mig. I senaste månadsbrevet stod det att alla vattenutkastare ska ses över i augusti och att om den var trasig skulle man felanmäla. Sliter mitt hår! Jag fel anmälde redan förrförra sommaren! Men nada zip, cero har hänt. Så vi får väl se hur det blir med augusti >:-b Jag ger inte mycket för det...

Inga kommentarer: