onsdag, juli 14, 2010

Knäppar drömmar (långt och konstigt)

Jag vet inte hur mycket jag egentligen sovit inatt. Inte pga värmen, utan knäppa drömmar. Det här var första natten utan insomnings/lugnande tablett som jag tagit några nätter. Sover bra med dem, men är helt groggy dagen efter.

Här är några av drömmarna. Jag vaknade mellan varje dröm och vände på mig, konstaterade att det bara var en dröm. Inom parantes har jag skrivit förmodlig förklaring.

Tom Cruise var med, snodde äran för någon låttext skrivning av en liten pojke. Han spelade i cowboyshow på High Chapparall eller nåt och var totalt missnöjd. Och han var helt odräglig :-) (Läste om filmen "War of the worlds" igår kväll. Förklarar även drömmen om filmen)

Vi var skyldiga maffian pengar för nån bilreparation och Lasse vägrade betala. Så de hotade och trackaserade oss. Ledaren var han som spelade maffiaboss i Sopranos. Vi var skyldiga hela 2000 kr :-D (Såg en snutt av Sopranos på tv)

Jag cyklade hem från nån arbetsträning med skådisen Thomas Howell :-) Berättade för honom om hur jag var nära att bli dubbelt påkörd för det hände i drömmen med. På denna arbetsträning var även N med :-D (Såg en snutt av rysaren "Liftaren" igår där Thomas Howell spelar huvudrollen)

Vid nåt tillfälle trotsade N mig och kröp emellan två trappsteg i en jättestor trappa på flera meters höjd. Jag höll honom fast med en hand. Ropade till människorna där nere, men ingen hjälpte till. På nåt konstigt sätt förlängdes min arm, så N kom ner på marken som att jag la ner honom. (V såg på filmen "Kommisarie Gadget". Need I say more :-))

Vid nåt tillfälle var jag även med i "War of the worlds". Jag hatar den filmen. Fattar inte att den fick tre Oscars-nomineringar. Enda bra med filmen var Tom Cruise. Eyecandy :-D

Och så försökte jag komma till ett ställe med bilen, men det var vägarbete överallt som hindrade mig. Alla andra lyckades komma dit. (tror det betyder frustration över att andra har jobb, men inte jag som inte klarar av att jobba. Därför kanske vägarbete)

Ja, det här var några av mina knäppar drömmar. Förståeligt om jag väljer att ta tablett, eller hur ;-) Och bara se lättsamma filmer på tv :-)

Idag arbetsträning med öppen kyrka samt läkarbesök. Vet inte om medicindosen behöver höjas :-D Fick en knäpp upp i knoppen i lördags, var helt tiltad och nollad. Tur iallafall att jag inte ooade hela natten ;-)

Inga kommentarer: