onsdag, augusti 18, 2010

Nya bud

Mötet på BUP gjorde mig lite förvirrad. Läkaren, som jag träffade först säger en sak och psykologen jag träffade efter det säger något annat. De tror att det kan vara något mer än bara ADHD. Vad det kan vara vet de inte ännu. De är fortfarande inne på att det kan vara något liknande som jag har. Det hoppas jag verkligen inte... Läkaren ringer tisdag-onsdag nästa vecka för att kolla läget. 30/8 ska vi ha möte med psykologerna.

Jag då? Ingen arbetsträning idag då jag inte pallar att ha med båda kidsen. Vs humör skiftar hela tiden. Går på fredag när jag bara har N med mig. Igår åt vi tre på kinarestaurang. Gick bra. Det var N som var lite stökig och hade svårt att sitta still. V tjurade lite, men gick att få på bra humör igen.

Vi ska bara ta det lugnt idag. Tråkigt väder ute så vi blir nog inne. Ska verkligen ha lust med långpromenad med R ikväll. Har varit dålig på det. Maken har gått istället.

Kämpar emot svackan. Jobbiga typ 2... Psykologen igår funderade på om jag också har ADHD som missats i skolan. Ibland får jag själv den känslan... Är rätt vanligt med min sjukdom.

Inga kommentarer: