måndag, oktober 18, 2010

Positivt tänkande

För det finns positiva saker att tänka på. Igår härlig gemenskap i kyrkan. Jag kommer att sakna dem så... Sedan fika hos god vän. Som jag också kommer att sakna... Hoppas jag inte pratade för mycket. Har visst en tendens att göra det :-) Vadå varit så blyg att jag knappt pratat hela uppväxten ;-)

Både positivt och negativt är att min tillgång till internet är kraftigt begränsad. Jag kan bara gå in på vissa sidor på den stationära. Det finns en kod för att få fri tillgång, men den vet jag. Till den bärbara kan jag koden, så maken har med sig modemet till jobbet. Det här var min egen önskan för jag dras till sorgliga sidor, ser sorgliga filmer. I fredags gjorde jag misstaget att se "Seven pounds" Stort misstag! Lika bra att ha spärrat. Även om man känner sig som en unge... Dator i vardagsrummet i nya hemmet för att hålla koll på mitt surfande kanske? :-) I'm a very very strange person...

Inga kommentarer: