söndag, april 03, 2011

Olidlig väntan! Hatar det!

Maken gillade lägenheten skarpt och har redan lagt ett bud. Snäppet över vad grannlägenheten gick för förra veckan. Och den var finare, hade inglasad altan. Den här har bara trädäckad altan. Jag var intresserad av den andra lägenheten, men trodde samhället låg för långt bort. Visning imorgon igen. Bara att vänta och se. Det känns så rätt med denna lägenhet, men ändå känner jag nånstans inom mig att det är kört :-/ Jag hatar det här! Vill att det ska bli klart NU! Olidligt :-b Med våra tre tidigare hem som vi köpt har vi sluppit budgivning, då ingen annan varit intresserad. Huset vi bodde i tidigare lyckades jag t o m pruta ner 90000 kr :-) Kan vi ha sån tur en fjärde gång... Fortsätter kolla boende imorgon utifall att. Vore skönt om det här var över nu...

Inga kommentarer: