söndag, januari 01, 2012

Första inlägget

För 2012 :-) Året har precis börjat och jag är redan på gång. Har mailat till pastorn i kyrkan. Vill gå med i cellgrupp och ska gå på årets första gudtjänst 8/1 :-)

Har hittat ett träningsställe. Som nyinflyttad får jag träna ett pass gratis samt får även spabehandling :-) Medlemskapet ger tillgång till gruppträning (bl a zumba, body bump), relax med pool, bubbelpool samt fri träning på gym. 2012 ska jag bli fit :-) Nu ska jag sluta inbilla mig att jag inte kan bli vältränad ;-)

Maken och jag köpte ett Nintendo Wii i julklapp till oss själva. Jag har beställt ett träningsprogram till mig så jag får träningshjälp hemma med :-) Finns t o m personlig tränare i programmet :-)

Vecka 3 börjar barnaktiviteterna inom kyrkan igen och då ska jag och S dit :-)

Jag ser fram emot ett aktivt nytt år. Börjar imorgon med minst en timmes hund och barnvagnspromenad :-)

Inga kommentarer: