söndag, januari 08, 2012

Första veckan 2012

Jag har varit på träningsklubben och fått medlemskortet :-) Fick en väska, vattenflaska samt presentkort till idrottsbutik som ny medlem :-) Denna veckan kom paketet med träningsprogrammet till Wiin och jag har kört ett pass. En tuff tränare. När hon berömde mig kände jag mig som en hund. "Good girl" :-D

Jag blev krasslig och fick ont i halsen tidigare i veckan. Körde ändå mitt första träningspass på klubben igår. Spin activio :-) Det var kul, men tufft. Bäckenet kinkade när jag skulle stå och cykla så jag satt mer än alla andra :-) Målet med spinningen är att klara av att stå och cykla. Kör nästa pass på tisdag. Vet inte vad än. Funderar på body pump :-) Tänkte köra ett pass på Wiin idag, men är själv med barnen och känner mig krasslig. Vågar inte ta ut mig. Gör det imorgon istället när maken är hemma igen :-)

Jag är stolt över mig själv. Kände mig inte helt felplacerad på klubben :-D Kan se mig själv där som ett träningsfreak ;-) Trodde jag aldrig om mig själv :-) Ska bli kul att få mer energi, att orka mer. Bra med en make som kan det här med träning och pushar på om jag tänker slarva ;-) Lika träningsfreak som han blir jag aldrig :-P

Inga kommentarer: