måndag, januari 30, 2012

Fyra till, tre till, två till och håll

Så pushar tränaren på cxworx på en. Var och tränade idag och insåg att jag behövde mer utmaning. Märks redan skillnad! Börjar få starkare magmuskler. Har tappat fyra kilo, men det behövs inte. Nu måste jag börja bygga muskler så jag inte tappar mer vikt. Gymmet nästa :-) Har inte kommit iväg på gymgenomgången än.

Tränade step up förra veckan. Riktigt tufft! Bra minnes och koordinationsträning :-) Får se vad mer jag ska träna denna vecka. Afrodance verkar kul :-)

S dop i lördags gick bra. Det var jättefint. Hon gnällde lite i typisk S stil :-) Gudmor var här hela helgen. Fick sitta jättemycket med nöjd S i famnen :-) Mamma och pappa var här med. Åkte hem igår. Varför fattar jag inte då pappa inte har nåt jobb att tänka på... Orkar inte tjata på dem mer. Knepiga människor :-/

Studiedag för V imorgon så jag har båda pojkarna hemma. Får se vad vi hittar på. Vore kul om det var kramsnö så vi äntligen kunde göra en snögubbe.

Inga kommentarer: