måndag, januari 16, 2012

Träna och handla = funkar!

Vilken skillnad det var att handla efter att jag tränat. Jag var mycket piggare, kände mig inte stressad. Fixade t o m premiären med självscanning :-) Det passade mig perfekt. Jag har inte behov av att slöa i soffan längre. Det tar inte emot lika mycket att göra saker.

Idag hade jag fyra timmars egentid. S hade vägrat nappflaskan, men somnat till slut. Blev mycket ammande sen :-) S vägrade fullständigt att ha napp. Börjar tro det blir likadant med nappflaska med :-) Det gör inget med nappen. Skönt att slippa leta efter dem jämt sen ;-)

Får se när jag kör nästa träningspass och vad det blir. Har bokat plats på zumban igen på fredag iallafall :-) På fredag fm är vi ett gäng mammor som ska träffas med. Kul :-) Onsdag morgon till torsdag morgon jobbar maken. Blir träning med Wiin imorgon samt på onsdag och torsdag. Nästa måndag kör jag CXWORX igen. Det blir en bra start på veckan :-)

Inga kommentarer: