måndag, augusti 27, 2012

Livets glädjeämnen

Jag hade ett jättebra möte på bup idag. Kunde koncentrera mig trots att N och S var med :-D Så underbart att de lyssnar. Vi hade ett jättebra samtal. Nya planer är på gång. Återstår att se hur de andra inblandade reagerar. Jag hoppas på samarbete :-) När jag kom hem såg jag att jag hade ett missat samtal på mobilen. Den som ringt hade lämnat ett meddelande. Det var från en blomsteraffär. De hade ett blommogram till mig :-) Precis innan jag skulle köra V till en klasskompis samt åka och hämta R med de två andra barnen kom dem med blommorna. De var från en god vän som är Ns fadder. Hon ville påminna mig om min finska SISU med insekterna här hemma. Tack <3 Jag blev jätteglad. Tog en bild av dem och skickade till maken direkt :-) Sparade bilden som bakgrundsbild i mobilen. Som en påminnelse om att jag orkar vidare. Det var det bästa blommogrammet jag fått. Kom precis när jag behövde det <3 Så nu orkar jag vidare med nya krafter :-) Come what may. Hakuna matata, säger jag ;-)

Inga kommentarer: