onsdag, oktober 24, 2012

Come on katten. Det svänger ju

Vad det är berg och dalbana med humöret just nu. Ledsen, glad, arg om vartannat. Stackars barn vet inte alls vad de ska tro. Stundtals går allt emot mig. Stundtals är allt hur bra som helst. Och så tröttheten. Så fort jag varit ute bland folk. Så fort jag varit social eller tagit itu med nåt problem. Vardagen slukar mig just nu med alla sina måsten.

Men så finns även guldkornen där. S som busar, gör grimaser, skrattar, lägger huvudet mot mig och säger ett mjukt m-mm <3 V som gjorde en flaggstång med finska flaggan till mig på träslöjden <3 N med sina underbara kommentarer som får mig att le <3 Det är mina guldkorn i vardagen :)

Vad har katt med det hela och göra då? Jo, precis som dem landar även jag alltid på fötterna ;)


Inga kommentarer: