tisdag, oktober 09, 2012

Trött, men jag ska...

V har sin teknikkurs ikväll. Jag är jättetrött, men måste iväg. 1 1/2 timme håller det på. Under tiden får jag, N och S hitta på något. Idag blir det till att leta ny nätverkskabel till digital-tevens gateway. Maken kopplade ur våran gateway då en granne sa att den inte behövdes. Vilket ju inte stämde såklart... Och självklart blev en kabel skadad när han kopplade ur den eller när han kopplade i den igen. Var ju så stolt över att jag fått allt att fungera :( Lyxigt att kunna hyra filmer direkt på teven :) Håll tummarna att det funkar när jag bytt nätverkskabeln. Lärdom av detta blir (för maken) "Lyssna på dem som kan, inte på en granne som tror sig kunna" ;) Nä, nu ska jag få i barnen lite mellanmål, rasta hunden och sen åker vi iväg. Längtar redan till barnens läggdags. Ska bli så skönt att få egentid :)Hoppas alla somnar smidigt. Har varit lite si och så med det. Mer om det nästa gång.

Inga kommentarer: